Svacka och dåligt humör.

Återigen gått ca två veckor och inte skrivit ett knyst. Inte hänt ett knyst heller i och för sig, haft en riktigt svacka med dålig mat och ingen träning.
Är kul att ha börjat skolan igen (högskolan liksom, värsta grejen!) men det är svårt att lära sig plugga igen. Samtidigt som man måste träna, äta rätt, ta hand om sitt hem, träffa familj & vänner och se till att hålla sig frisk. Vilket jag inte är nu, känner mig febrig och är förkyld. Det är dessa motgångar som gör allt svårt, det hade ju varit underbart om man bara hade kunnat halka på ett bananskal genom allt detta men så fungerar ju inte livet!
Så idag är jag hemma och missar en föreläsning, som tur är har man världens bästa klasskompisar som låter en få kopiera deras anteckningar ❤️ så nu ska jag fortsätta kurera mig, plugga och se om jag kan få en tvättid bokad då tvättkorgen håller på att svämma över. Vad underbart det hade vart att ha tvättmaskin och tumlare alltså! Bild på chiapuddingrecept från Elsa Billgrens hemsida, tänkte testa det till frukost imorn!
Have to keep fighting om jag ska nå mitt mål! 💪

IMG_1209.PNG

Leave a Reply

