1 week down, rest of my life to go💪

En vecka har nu gått, jag vart tufft!
Men ska kämpa på denna med! Började dagen med jobb, skönt att komma upp på morgonen fast att det tar emot 😜
Efter en kort paus hemma, så stack jag på Fit Camp med min vän. Cirka 30 minuters träning, är ju inte så länge men tufft för en som mig som knappt tränat på ett år…så börjar ju lätt i alla fall! Sådant får man öka på successivt, men det kändes bra. Träning för hela kroppen dessutom var det utomhus!

Inte vågat ställa mig på vågen än, får kanske bli imorgonbitti. Vågar nästan inte i fall om att det skulle vara ett dåligt resultat…men peppar peppar det kommer vara bra! Håller tummarna.

Nu ska jag sova, vankas jobb imorgon också.

Leave a Reply

