Trött! 😴

Inte orkat skriva de senaste dagarna, jobbat och sömnen har inte samarbetat med mig.
Men nu är det helg och jobbveckan är över. Motionen har det inte gått så bra, bara blivit det jag rört mig på jobbet. Tur att man har ett aktivt arbete! Kosten har däremot gått fint. Mycket proteiner och lite kolhydrater, så som det ska vara!
Så förhoppningsvis har jag mer energi åt träning nästa vecka, om sömnen vill vara min vän.
Idag ska jag tvätta klart, baka och städa lite. I eftermiddag åker jag och Albin hem till mina föräldrar för att fira mamma, ska bli mys.

Kanske orkar med en promenad med.
Hade inte varit fel!

IMG_0944.JPG

Leave a Reply

